Rádcovská výprava do Trenčína – 27. – 28. října 2018

V sobotu 27.10. v 8:25 se na vlakovém nádraží v Novém Jičíně sešli rádcové a vedoucí našeho oddílu, aby mohla začít čistě rádcovská výprava do Trenčína. Po cestě se k nám přidali další členové – Maty s Vítkem a náš tým byl kompletní. Do Trenčína jsme dojeli kolem půl jedné a po cestě k našemu ubytování jsme se stavili v tamějším Lidlu pro menší oběd. K našemu neštěstí nám po cestě trošku pršelo, ale skauti přece nejsou z cukru!:)

Když jsme dorazili do naší propůjčené klubovny, tak jsme si nejprve chvíli odpočinuli a taky trošku prošmejdili okolí.

Pak se losovaly služby. Kdo půjde nakoupit večeři a snídani, kdo vše uvaří a kdo umyjte nádobí. Po rozdělení týmů se nákupčí (Pepča, Dan a Vítek) vydali znovu do obchodu. Lehce vypadající úkol byl ale těžší, než se zdál.

Vybělené oddělení s pečivem se však vyřešilo kompromisem, místo housek se koupil toastový chléb. Mezitím ostatní odpočívali nebo hráli různé deskovky.

Po návratu nakupujících se kuchaři (Maty, Sunny a Soňa) vrhli do kuchyně a ostatní už netrpělivě čekali na večeři.

Ke zkrácení dlouhé chvíle připravili stůl na hodování. Někteří si i pomalovali obličeje barvami.

Už bylo konečně uvařeno a všichni jsme se vrhli na připravené hamburgery a zapékané brambory se zeleninou. Jídla bylo opravdu mnoho a toto množství nám vyřešilo i otázku oběda na další den.

Následovala také rada, na které jsme vyřešili spoustu důležitých věcí a myslíme si, že se máte na co těšit!

Později v noci jsme se vydali kousek od našeho ubytování. Na pole, kde Sunny předala svou funkci vedoucího oddílu Danovi. Ten musel také projít zkouškou. Do začátku mu všichni přejeme jen to nejlepší, a ať všechno zvládne. Po pár fotkách a hromadě odstraněného bláta jsme se vrátili zpět do klubovny.

Dali jsme si kuchaři připravený pudink a umývači započali s mytím nádobí. Nikomu se však nechtělo jít spát, tak se ještě zahrály deskovky. „Times up” ovládlo klubovnu a „Mamma mia!” taky nezůstala pozadu. Pro ty, co ještě neměli dost, Sunny měla připravenou skládanku ČSSR. Pak už se ale muselo do hajan.

Ráno kolem osmé jsem se všichni vzbudili do nového dne a dali jsme si snídani – lupínky s mlékem. Uklidili jsme všechny klubovny, sbalili jsme se a vydali se na cestu k vlakáči. Než jsme odjeli, zašli jsme i na kofolu a na Trenčínský hrad.

Poté už jsme se vydali zpátky domů. Opět bylo naším hlavním tématem „Times up”.

Malým překvapením pro nás byl parní vlak na nádraží v Hranicích nad Moravou.